Nabízíme pro vás práci
v oblastech jako...

Ekonomie a Finance Administrativa Bankovnictví, Peněžnictví, Pojišťovnictví

Kdo jsme

RENOMIA patří mezi významné mezinárodní společnosti v oboru pojištění a risk managementu. V roce 1993 ji založila Jiřina Nepalová se svými syny Jiřím a Pavlem. Cílem společnosti je poskytovat klientům perfektní servis s detailní znalostí oboru. Tato česká rodinná firma za dobu svého působení získala mnoho profesních zkušeností, prošla inovacemi a proměnila se v úspěšnou profesionální společnost s mezinárodní působností. O potřeby klientů se po celém světě stará více než 2 500 zkušených odborníků, kteří mnoha firmám z různých oborů pomáhají dosahovat skvělé výsledky při jejich podnikání a hájí jejich zájmy. RENOMIA pravidelně investuje do rozvoje firmy a vzdělávání svých zaměstnanců, aby mohla co nejkvalitněji podpořit podnikatelský růst svých klientů. Kromě toho RENOMIA také pravidelně pomáhá těm, kteří neměli v životě tolik štěstí. Poslání: Sloužíme lidem a firmám a přispíváme k lepšímu životu. Hodnoty RENOMIA od už svého vzniku stojí na sdílení společných hodnot, kterými se naši lidé snaží řídit v každodenních aktivitách. Klíčovými hodnotami jsou: Dobré vztahy, Spolehlivost, Služba, Rozvoj, Nadšení.

Koho hledáme

Staňte se součástí RENOMIA! Začněte jako Account Representative a postupně se vypracujte na Account Managera, specialistu likvidace nebo Risk Managera. RENOMIA podporuje růst a rozvoj každého zaměstnance. Jsme největší konzultantská firma v oblasti risk managementu a pojištění v ČR a významný hráč v CEE regionu. Působíme ve 13 zemích a spravujeme pojistné ve výši 23 miliard Kč. Kombinujeme rodinnou atmosféru s mezinárodním know-how našeho partnera Gallagher, světové trojky v oboru. Naše hodnoty jsou dobré vztahy, spolehlivost, služba, rozvoj a nadšení. Jako ACCOUNT REPRESENTATIVE administrativně podporujete Account Managery a pomáháte s požadavky klientů. Naučíte se pracovat s pojistnými smlouvami, evidovat je v systému, vytvářet reporty, vystavovat faktury a sledovat platby. Po získání odborné certifikace (úroveň V) se zapojíte i do správy klientů a vyhodnocování nabídek. Hledáme někoho s alespoň základní praxí, ideálně v pojišťovnictví nebo administrativě. Klíčová je chuť učit se, pečlivost, samostatnost a pro-klientský přístup. Oceníme dobré komunikační schopnosti, práci s MS Office (hlavně Excel) a případně řidičský průkaz sk. B. Pokud máte ambici růst, rádi vás podpoříme na cestě k seniorní pozici!

Co nabízíme

Nabízíme zázemí stabilní české společnosti s mezinárodní působností, která je od roku 1993 lídrem ve svém oboru. Poskytujeme profesionální služby klientům po celém světě a dbáme na kvalitní pracovní prostředí. Čeká vás skvělý tým, který podpoří váš profesní i osobní rozvoj. Máte k dispozici 5 týdnů dovolené a 3 dny Family Days. Dvakrát ročně můžete získat finanční odměnu za výkon či provizi za správu klientů. Pracujeme flexibilně – 3 dny v kanceláři, 2 dny z domova, pevná pracovní doba je jen mezi 9:00 a 16:00. Nabízíme 10 200 bodů v RENOMIA Cafeterii, stravenky (130 Kč/den), penzijní spoření (až 30 000 Kč/rok) a plně hrazené jazykové vzdělávání. Získáte mobil, notebook a výhodnější podmínky na hypotéku, pojištění či leasing. Podporujeme profesní růst, odborné certifikace a poskytujeme skvělý onboarding. Odměňujeme věrnost i doporučení kolegů. Umožňujeme dobrovolnický den a možnost získat minigrant 15 000 Kč na podporu potřebných. Pravidelně pořádáme zaměstnanecké akce pro posílení týmového ducha.